مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-18اقتصادي

کم فروشی در بسته بندی کالاها در گیلان به زیر 20 درصد رسید


از نیمه دوم سال 1401 طرح های پایش کم فروشی و بسته بندی برای اولین بار به طور جدی و مستمر اجرا شد که مطابق آمار موجب خالص فروشی و کاهش میزان کم فروشی در بسته بندی های کالا از 41 درصد به زیر 20 درصد شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل استاندارد گیلان گفت: از نیمه دوم سال 1401 طرح های پایش کم فروشی و بسته بندی برای اولین بار به طور جدی و مستمر اجرا شد که مطابق آمار موجب خالص فروشی و کاهش میزان کم فروشی در بسته بندی های کالا از 41 درصد به زیر 20 درصد شد.

مجتبی معصوم نژاد امروز در مراسم گرامیداشت هفته استاندارد که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم که در یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران در بین تولیدکنندگان کالاهای استاندارد گیلان حضور دارم.

وی افزود: امروز یک قرن است که فرزندان نخبه این آب و خاک در یکی از مهمترین و فنی ترین سنگرهای صیانت از حقوق جامعه، شبانه روزی و جهادی تلاش می کنند که چتر ایمن استاندارد بر فراز مردمان سرزمینشان گسترده باشد.

معصوم نژاد با بیان اینکه ما به نمایندگی از دولت در جهت احقاق حق زندگی با کیفیت برای مردم حرکت می کنیم و نیتمان رضای خدا و هدفمان خدمت به مردم است، این یعنی همان اسم رمزی که رهبر عزیزمان خطاب به دولت مردمی فرمودند اسم رمز دولت ها باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی در بسته بندی کالاها در گیلان به زیر 20 درصد رسید

کم فروشی در بسته بندی کالاها در گیلان به زیر 20 درصد رسید